Lycklig ikväll

Vilken underbar kväll det blivit! Jag kände mig ganska yr i huvudet och matt tidigare ikväll, så bestämde mig för att gå ut och få frisk luft och ta en promenad i mörkret. Det var verkligen precis vad jag behövde, nu känner jag mig så stärkt och lycklig, det liksom strålar av energi i mina händer. Mötte många vackra syner på min promenad också: En skrattande älv, ett flertal vänliga träd och en underbar vind, för att inte tala om stjärnorna på himlen som jag stirrade på ett bra tag. Jag älskar att bara vara bland stjärnorna och träden, det är så rofyllt och mysigt.
Pixiu
2014-03-22 @ 22:04:49
URL: http://pixiu.blogg.se

Åhh det låter fantastiskt härligt <3 Gud så mysigt! :D

Svar: Det var det verkligen! <3
Sheena

Amanda
2014-03-22 @ 22:57:13
URL: http://amandacarlberg.com

att gå promenader kan vara väldigt stärkande ibland eller ja ofta :)

Svar: Verkligen! Särskilt när det är lugnt och stilla och inte så mycket folk ute, det blir som en sorts meditation nästan. :)
Sheena




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0